loading...
Tiktaraneh.ir
Admin بازدید : 94 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار

به من گفت خراب….!!!
همان کسی که پاکیم را فروختم به بهای آغوشش……

.

.

به بعضیا باید گفت :قربونت یه برنامه بذار دیگه نبینمت.

.

.

آهای گنیس…
ثبت کن….
نام یارم را
که رکورد بی فاویی را شکست

 

تو آنقدر از هرزه ها دوستت دارم شنیده ای
که عاشقانه های من برایت گزافه ای بیش نبود…

 

.

.

وقتی داشتی می رفتی گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمیتونی پیدا کنی…! توی دلم گفتم: اتفاقا خوبیش همینه!

.

.

فرق سرت می دونی کجاست ؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا !

.

.

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای !
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند،
صحبت از فراموشی نیست،
صحبت از لیاقت است که تو نداشتی!

.

.

آهای اونی که منو. راحت تنهای میزاری و میری …

یه روز خودتم بد جوری تنها میشی…

.

بعضی ها رو در جوب باید شست.تا لجن ها همه خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست

.

.

بعضی ها رو نباید بالا برد، باید بالا آورد!

.

.

تحقیرت هم کنم کافی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام

.

.

به بعضیا باید گفت:
ﻛﺎﺷﻜی ﺷُﻌﻮﺭﺗﻢ،
ﻣِﺜﻞ ﻟﻴﺴﺖ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﻴﺸُﺪ!

.

.

قابل توجه اونایی که خودشون رو میگیرین
.
.
چاه توالت عمومی هم هفته ای دوبار میگیره، فکر نکنن خبریه…..!

.

.

زخمی ام کردنداما میبخشمشان… حواسم نبودکاکتوس رانبایدنوازش کرد!

.

.

ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺍﻡ ﭘﺰﺷﮏ ﺑﺎﺷﯽ… …
ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﭼﺸﻮﻧﻪ!!!

.

.

رفتن تو،
تقصیر من بود.
انقدر به تو محبت کردم،
که سیل محبت هایم،… تو را با خود برد!

.

.

دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست…
گاو بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم……!

.

.

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی
از هر چی که دارم بهترینش خودتی
خندیدم و زیر لب مکرر گفتم
شهزاده ی قصه های من خر خودتی!

.

.

متاسفم…
اما من به آدمای نیمه وقت تو زندگیم نیازی ندارم…!!.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 2,902